27.3.22

NISAM JA

 Nisam pisao neko vrijeme,svo ovo stanje u Bosni mi je bilo probudilo malo PTSP-a pa sam se morao skloniti na neko vrijeme.Ukratko udario sam po igricama,gradio farme i sl :).U međuvremenu je se zaratilo ali u Ukrajini čekah da to Rusi završe za par dana ,al ne daju se Ukrajinci m.... im njihovu :).

Putin se zabrino pa počeo raketama da lupa,samo da ne pritisne i ono crveno dugme.

U svom poslu sam često imao posla i sa totalnim ludacima pa iz iskustva znam ne treba ih ljutiti previše a Biden bogami pretjera pa najavi i Putinovu smjenu.Jbg,staro pa to ne zna šutjeti.

U Bosni kao i oko ostalih pitanja i oko toga se ne slažemo .jedni su za Ukrajinu drugi su za Rusiju treći,treći su po onoj staroj latinskoj Divide et impera malo za jedne malo za druge.


EUFOR


Sve je dobro dok se ne puca,ovdje.Mi smo svoje valjda odradili 90-ih.jesmo li?

EUFOR se vozika po Bosni,bili su neki dan i u mom komšiluku,u kupovini.Mislim koga će oni jadni da brane,il da napadaju.Podsjete me na Holanđane u Srebrenici......


HOLANĐANI


Oni su kažu dok su "branili" Srebrenicu u svoje smeće namjerno bacali ostatke hrane i onda snimali kako se Bošnjaci bore za to smeće dok su ga bacali negdje u jarugu.Kaže vozač kamiona sa smećem,nisu dali da se istresa dok oni ne bi kamere namjestili da snime"predstavu".Trebamo li opet čekati da nam djeca gladna hodaju,samo da se ne puca.Opet me hvata,odoh igrat igrice.

Nema komentara:

Objavi komentar

Z A Š T O

  Zašto kao Bosanac(namjerno upotrijebljeno veliko B a o tome ću u nekom drugom prilikom) nisam navijao za reprezentaciju naših susjeda Hrva...